Hem vist el Senyor! (Joan 20,19-31)

[Evangeli del diumenge, 2 de Pasqua — Cicles ABC] Joan 20,19-31: A la vesprada d’aquell mateix dia —que era el primer de la setmana, el diumenge—, els deixebles, per por dels jueus, tenien tancades les portes del lloc on es trobaven. Jesús va arribar, es posà al mig i els va dir: —Pau a vosaltres. Dit això, els va mostrar les mans i el costat. Els deixebles s’alegraren de veure el Senyor. Ell els tornà a dir: —Pau a vosaltres. Com el Pare m’ha enviat a mi, també jo vos envie a vosaltres. Llavors va alenar damunt d’ells i els … Continua la lectura de Hem vist el Senyor! (Joan 20,19-31)

Tomàs, el creient (Joan 20,19-31)

[Evangeli del diumenge, 2n Pasqua – Cicles A, B, C] Joan 20,19-31: El vespre d’aquell mateix diumenge, els deixebles eren a casa amb les portes tancades per por dels jueus. Jesús entrà, es posà al mig i els digué: —Pau a vosaltres. Després, els ensenyà les mans i el costat. Els deixebles s’alegraren de veure el Senyor. Ell els tornà a dir: —Pau a vosaltres. Com el Pare m’ha enviat a mi, també jo us envie a vosaltres. Llavors, alenà damunt d’ells i els digué: —Rebeu l’Esperit Sant. A tots aquells a qui perdonareu els pecats, els quedaran perdonats, però, … Continua la lectura de Tomàs, el creient (Joan 20,19-31)